2011. október 31., hétfő

Üzenőfal sk.

Egészen addig, amíg meg nem untam, hogy szanaszét hevertek a levelek, csekkek, és a kulcsok,csak folyton mérgelődtem. Egy idő után betelt a pohár, és akcióba léptem! :)

1. Első lépésben elment a kék-sárga-svéd áruházba, és vettem egy óriási parafatáblát, poháralátáteket, egy mágneses csíkot, egyszerű konyhai törlőkendőket, üdvözlőkártyákat, és dekor tűzőket (én így nevezem azokat a kis dekorfejes tűzőket, amivel a parafatáblára fel lehet tűzni az üzeneteket)

2. Elővettem egy tubus sima ragasztót (ezt használtuk anno technika órán) és már jöttek is az ötletek. A konyhai törlőkendők színben sokkal jobban megfeleltek a célnak, és anyag helyett használtam.

Íme 2 variáció (munka közben rájöttem, hogy ajándékozni is lehet):




Így került minden a helyére, és röpke fél év alatt már a család is megszokta, hogy ide teszi azt, amit ide kell! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése